سرخط خبرها

رقابت پایین‌جدولی‌ها برای فرار| آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر: ۶۶۳۹۸
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
رقابت پایین‌جدولی‌ها برای فرار| آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال
هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر از امروز شروع می‌شود و دوباره تیم‌های پایین جدولی ماراتن خود را برای بقا در لیگ شروع می‌کنند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار‌های هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال ایران بعد از چندبار تغییر‌برنامه، سرانجام از امروز شروع خواهد شد. شاید حساس‌ترین بازی امروز را تیم‌های نساجی و مس از ساعت‌۲۰:۴۵ در کرمان برگزار کنند؛ مسابقه‌ای که برای تیم‌های پایین‌جدولی بسیار حیاتی خواهد بود.
 
نساجی بعد از ۲ شکست متوالی مقابل سپاهان و پرسپولیس حالا به‌دنبال جبران است. البته ساکت الهامی نسبت به زمان برگزاری این بازی معترض بود و می‌گفت باید روز یکشنبه هم‌زمان با مسابقه استقلال و ذوب‌آهن تیمش مقابل مس بازی کند. مس رفسنجان بیست وهشت‌امتیازی در رده ششم قرار دارد و خیالش از بقا در لیگ برتر راحت است. در دیگر‌بازی امروز هم صنعت‌نفت آبادان و آلومینیوم اراک از ساعت‌۲۱:۱۵ با هم مسابقه می‌دهند.
 
صنعت‌نفت ۹ هفته است که رنگ برد را ندیده و به‌دلیل مشکلات مالی زیادی که این تیم داشت، روند نزولی خود را به‌سرعت طی کرد! تیمی که مدتی در لیگ بیستم صدرنشین بود، الان با ۲۵‌امتیاز در رده دهم قرار گرفته است. آلومینیوم اراک بیست‌ونُه‌امتیازی در رده پنجم است. ماشین‌سازی و سایپا نیز جدال قعر‌جدولی‌ها را برگزار خواهند کرد. ماشین‌سازی که این‌روز‌ها کانون حواشی فوتبال ایران است، تا‌اینجای‌لیگ فقط یک برد دارد و با ۳۱ گل خورده صاحب ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ است. سایپا، اما برای بقا سرمربی خود را تغییر داد و مدیرفنی تیم استقلال را به خدمت گرفت.
 
اکنون مأموریت ویژه فراز کمالوند حفظ نارنجی‌پوشان تهرانی در لیگ برتر است. امروز همچنین یک مسابقه معوقه از هفته هجدهم نیز برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود تقابل امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام در اهواز دیدنی از کار دربیاید. فولاد خوزستان با جواد نکونام در آسیا هیچ دستاوردی نداشت و در بین ۴ تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان رتبه‌ای بهتر از چهارمی به دست نیاورد. امیر قلعه‌نویی در صورت برد در این مسابقه تیمش سی‌وپنج‌امتیازی می‌شود و می‌تواند به‌طور‌موقت جانشین استقلال در رده سوم جدول لیگ شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->